Uhåndterlig hjemmeside

Hjælp til brug af hjemmesiden. Forslag og ønsker, ris & ros fra brugerne.

Uhåndterlig hjemmeside

Indlægaf mgseven skrevet 16. dec 2010, 01:10

Denne hjemmeside og gud bedre det, er for mig at se ( og arbejde med ) en af de mest ringe, uoverskuelige samt dårligst oplysene, der findes i den danske automobile cyberspace.
Ingen memo via opgivet mail, såsom nyheder, arrangementer e.lign. En uigennemsigtig dekadent holdning
til, hvor man som bruger må bevæge sig samt en opbygning som rent logistisk næsten slår SAK`s ( Sydsjællands Automobil Klub ). Gradueringer såsom, ny bruger, hyppig bruger for ikke at glemme super bruger med dertil hørende grønne medalgeret Lotus emblemer for ligesom en gang for alle at understrege hvem der bør tages seriøst og sidst men ikke mindst, en for mig at se nærmest manisk angst for almen indtrængen udefra. Til arkitekten af denne hjemmeside samt dens disciple, snob dog for fanden en kende nedaf, stil er ikke noget man køber men noget man har.

Morten Glastrup
mgseven
 

Re: Uhåndterlig hjemmeside

Indlægaf jbogh skrevet 16. dec 2010, 02:15

Hej Morten

Hvem er du, er der nogen der har pisset i din karburator. Det er sku da ikke en måde at genere andres hjemmeside på.

Johannes
Brugeravatar
jbogh
Hyppig bruger
Hyppig bruger
 
Indlæg: 108
Tilmeldt: 7. jan 2006, 15:09
Geografisk sted: Solbjerg
Medlemsnummer: 6

Re: Uhåndterlig hjemmeside

Indlægaf jano skrevet 16. dec 2010, 10:47

wtf??

Glædelig jul, man kan mærke den søde duft af glögg, småkager og andesteg brede sig gennem dette forum. Jeg bliver så glad over den kosmiske kærlighed jeg kan mærke flyder frit.

Morten: pssst.... Du må ikke sige det til nogen, men jeg har hørt at der også er forums her på hjemmesiden som kun folk med orange brugernavn kan se og bidrage til.
Måske var det en sag for wikileaks? :shock:
Jano
flyvemaskiner,,, med og uden vinger! ;-)
Brugeravatar
jano
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 407
Tilmeldt: 20. jan 2006, 10:24
Geografisk sted: Bagsværd
Medlemsnummer: 430

Re: Uhåndterlig hjemmeside

Indlægaf jano skrevet 16. dec 2010, 11:20

jbogh skrev:pisset i din karburator


Det var måske en god ide, man har jo før set folk hælde danskvand i deres karburatore for at tune en gammel motor :?

Men urin burde vel have flere fordele over danskvand:
  • Er billigere end danskvand.
  • Et toiletskyld mindre
  • Indeholder ikke CO2 som jo er meget usundt for miljøet
  • Indeholder nitrat som jo er sprængfarligt.
  • Kan sænke forbrændingstemperaturen som gør at man kan køre med en mere mager benzinblanding.
  • Konverteres til damp, som hæver kompressionen.
  • Slår eventuelle aflejringer af stempler og ventiler.
totalt win-win

/jano
Jano
flyvemaskiner,,, med og uden vinger! ;-)
Brugeravatar
jano
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 407
Tilmeldt: 20. jan 2006, 10:24
Geografisk sted: Bagsværd
Medlemsnummer: 430

Re: Uhåndterlig hjemmeside

Indlægaf øst skrevet 16. dec 2010, 12:24

Det er rigtigt, stil er ikke noget man køber, og lad det nu være slået helt fast at det heller ikke følger med når man køber en LOTUS.

Glædelig jul til alle
mvh Michael
Brugeravatar
øst
Aktiv bruger
Aktiv bruger
 
Indlæg: 27
Tilmeldt: 20. nov 2009, 15:50
Geografisk sted: Næstved
Medlemsnummer: 591

Re: Uhåndterlig hjemmeside

Indlægaf Rygepherslev skrevet 16. dec 2010, 15:27

Hej og godag

Det er sgu dejligt med et sur opstød ( ironisk) det hjælper da også med forståelsen af at dem der gider adm sådan en hjemme side gider at fortsætte men selvfølgelig kan det være at du vil gå dem i bedene og overtage så de får mere mulighed for at passe deres passion nemlig at komme ud og køre ,tid til at skrue og møde andre for at fortælle "løgn"historie


Kan du ha en god og dejlig jul
Brugeravatar
Rygepherslev
Aktiv bruger
Aktiv bruger
 
Indlæg: 36
Tilmeldt: 4. apr 2007, 15:46
Geografisk sted: Fredericia
Medlemsnummer: 526

Re: Uhåndterlig hjemmeside

Indlægaf Ulrikm7er skrevet 17. dec 2010, 00:09

Hej

Glædelig jul - jeg sætter stor pris på at vi i vores klub har medlemmer der gider tage sig tid til at administrere klubben, herunder hjemmesiden. Det er disse medlemmer der holder klubben igang og giver mig mulighed for dagligt at kigge ind på dette forum -tak for det !

Når det er sagt, så må jeg da også ærligt tilstå at det har taget mig en rum tid at lære at bruge hjemmesiden - hvad bruges eks. quote, code og list knapperne til når man skal besvare et indlæg - er disse funktioner nødvendige ? Hvordan får man et billede ind på et indlæg, det virker sgu aldrig for mig ? Hvordan laver de kloge medlemmer en brugerprofil med et billede af deres bil, når jeg gør får jeg altid en fejl om at billedet er i en forkert størrelse ? Hvorfor kan man endnu ikke logge ind og se medlemmernes biler, som jeg synes ville være totalt fedt ? - Måske skulle siden have en mere lettilgængelig brugerflade ?

Jeg er nok bare dummere end den gennemsnitlige Lotus ejer - men er forøvrigt skidegod til at køre hurtigt - altså sålænge det går ligeud !

sorry !

Hilsen

Ulrikm7er
Brugeravatar
Ulrikm7er
Hyppig bruger
Hyppig bruger
 
Indlæg: 150
Tilmeldt: 4. apr 2009, 09:23
Geografisk sted: Allerød
Medlemsnummer: 550

Re: Uhåndterlig hjemmeside

Indlægaf jenbo skrevet 17. dec 2010, 21:45

mgseven skrev:Denne hjemmeside og gud bedre det, er for mig at se ( og arbejde med ) en af de mest ringe, uoverskuelige samt dårligst oplysene, der findes i den danske automobile cyberspace.
Ingen memo via opgivet mail, såsom nyheder, arrangementer e.lign. En uigennemsigtig dekadent holdning
til, hvor man som bruger må bevæge sig samt en opbygning som rent logistisk næsten slår SAK`s ( Sydsjællands Automobil Klub ). Gradueringer såsom, ny bruger, hyppig bruger for ikke at glemme super bruger med dertil hørende grønne medalgeret Lotus emblemer for ligesom en gang for alle at understrege hvem der bør tages seriøst og sidst men ikke mindst, en for mig at se nærmest manisk angst for almen indtrængen udefra. Til arkitekten af denne hjemmeside samt dens disciple, snob dog for fanden en kende nedaf, stil er ikke noget man køber men noget man har.

Morten Glastrup


Velbekomme! Hvis du ikke kan lide brødlugten i bageriet, så tror jeg ikke der er mange, der vil holde på dig, jeg kan ikke forestille mig, at nogen gider høre længe på dig, hvis det er din normale holdning til noget nyt og ukendt.
Prøv dog at sætte dig lidt mere ind i at bruge hjemmesiden, men selv med dette ene indlæg fra dig, er der åbenbart nogen, der gider at læse, hvad du skriver.
God jul til alle.
Leo
Lotus Seven S2 1500 PRE-XF 1961

Einstein: "Nothing happens before something moves"
Brugeravatar
jenbo
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 428
Tilmeldt: 20. jan 2006, 12:10
Geografisk sted: Bagsværd
Medlemsnummer: 245

Re: Uhåndterlig hjemmeside

Indlægaf Anders Holm Nielsen skrevet 17. dec 2010, 21:54

Hej MGSEVEN

Magen til surt opstød, er der ikke læst længe. Meld dig ind i bestyrelsen, så du kan hjælpe med at gøre klubben / hjemmeside, til et sted du kan holde ud.
- Du er jo ikke til at holde ud.
Så for min skyld, sælg din Lotus - meld dig venlist også ud af klubben og køb en MG, den passer da til dit navn = MegetGnaven
Brugeravatar
Anders Holm Nielsen
Hyppig bruger
Hyppig bruger
 
Indlæg: 127
Tilmeldt: 15. maj 2006, 11:11
Geografisk sted: Fredericia, Taulov
Medlemsnummer: 109

Re: Uhåndterlig hjemmeside

Indlægaf automotive skrevet 18. dec 2010, 00:51

Selvom mgsevens debatform efter min mening ikke er særlig konstruktiv, er der kun et af de efterfølgende indlæg der delvist går efter bolden, istedet for manden. Mener man ikke at siden kan blive bedre?

Som nyslået Eliseejer i sommeren 2010 syntes jeg det er smadder ærgerligt at der ikke er større aktivitet på hjemmesiden. Statistikken siger 1 topics og 2 post pr. dag.

Seloc har uden sammenligning iøvrigt, en eller flere posts på 89 topics formentlig over 400 posts på det sidste døgn. Selvom England er Lotus land med 10 X indbyggere er den relative aktivitet noget større. Desuden har man som tilmeldt bruger (vistnok) fuld adgang til sidens funktioner.

Jeg har desværre ingen hokus pokus løsninger. Men hvad med at udvide ´Portalens "Seneste nyheder" med f.eks. 10 topics eller den sidste uges topics. Hvis der var nogle der havde nogle ideer til hvordan man fik gang i forummet, kunne man måske komme ud af den onde spiral.

Mvh

John
Brugeravatar
automotive
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: 20. mar 2010, 14:24
Medlemsnummer: 836

Re: Uhåndterlig hjemmeside

Indlægaf Ulrikm7er skrevet 18. dec 2010, 15:16

Hej

For mig er denne hjemmeside/forum den vigtigeste kontakt til de øvrige medlemmer i klubben, specielt dem der bor langt væk. Jeg synes derfor at vi skal være meget åbne overfor hvordan vi får gjort hjemmesiden 100% optimal.

Jeg synes at webadministrator gør et forrygende arbejde - men han kan jo i sagens natur ikke gætte hvilke forbedringer vi alle går rundt og ønsker. Måske skulle vi lave en debat om hvad medlemmerne har et generelt ønske om at få indført eller forbedret, og ud fra dette prioritere hvad vi vil implementere hvornår.

Jeg har personligt ikke den store erfaring i at lave websider, men jeg vil gerne tilbyde min arbejdskraft, hvis jeg på nogen måde kan være behjælpelig -

Hilsen

Ulrikm7er
Brugeravatar
Ulrikm7er
Hyppig bruger
Hyppig bruger
 
Indlæg: 150
Tilmeldt: 4. apr 2009, 09:23
Geografisk sted: Allerød
Medlemsnummer: 550

Re: Uhåndterlig hjemmeside

Indlægaf CH.Steffensen skrevet 18. dec 2010, 17:14

I forlængelse af ovenstående ser jeg gerne at der igen bliver mulighed for at annoncere biler og reservede til salg, uden at det er et must at være betalende medlem. Det er da muligt i mange andre fora'er rundt omkring i cyberspace uden at det udvikler sig til en blå avis, som er forklaringen jeg har fået, på denne indskrænkning.
Og nu er der så nogle som med det samme siger, du kan da bare melde dig ind. Ja, men hvis der nu f.eks er folk der kun har nogle reservedeledele, modelbiler og andet, eller en Lotus bil til salg, er det måske ikke relevant for dem at melde sig ind som betalende medlem, for at sælge en vare som kan være interessant for Lotus folk.

Jeg har selv en del nye ting til en syver som jeg nu ikke kan sætte til salg på det mest oplagte sted i DK

De bedste julehilsner
Carsten
Brugeravatar
CH.Steffensen
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 24
Tilmeldt: 9. okt 2007, 01:28
Geografisk sted: København
Medlemsnummer: 0


Tilbage til Hjemmesiden

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 3 gæster

cron