Hjemmesiden

Hjælp til brug af hjemmesiden. Forslag og ønsker, ris & ros fra brugerne.

Hjemmesiden

Indlægaf Steffen skrevet 9. aug 2013, 19:11

Kære hjemmesideadministrator.

Jeg vil gerne spørge om der er et problem med hjemmesiden i forhold til at finde den via eks. Google.

Jeg har i hvert fald et problem med at finde forsiden, og her forleden hvor jeg ville finde noget om sommerfesten og tilmelding, så tog det godt nok lang tid for mig - indrømmet - jeg er ikke den skarpeste edb bruger, men alligevel. Når jeg ikke lige kan huske den korrekte hjemmesideadresse, så skriver jeg lotus klub på Google som søgeord, og så dukker der tre muligheder op - de to er henvisninger til galleriet, og den tredje er til kalenderen. Det samme sker hvis jeg staver lotus klub anderledes eller i et/to ord eller tilføjer Danmark i søgningen

Dvs. at der ikke dukker muligheder op direkte til Forsiden, hvilket jeg synes må være vigtigere end de to andre muligheder.

Vi du godt kigge på dette og se hvordan du evt. har sat hjemmesiden op, for det må da være sådan at det er forsiden man finder først, og ikke de andre.

Der er endvidere det, at hvis man går ind vis linket til kalenderen og der klikker på hovedet, så kommer man tilbage til Forummet, men så kommer man heller ikke længere, så forsiden er noget svær at finde.

Det pudsige er, at på Google, når jeg søger på Lotusklub, så viser Google både en klub i Polen og i Marrakesh, men altså ikke i Danmark (bortset fra det nævnte med galleri og kalender).

Denne meddelelse er positivt ment - omkring et problem jeg oplever - så jeg håber at det også modtages positivt

Venlig hilsen
Steffen Hansen
Medlem nr. 22
Brugeravatar
Steffen
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 10
Tilmeldt: 18. mar 2007, 20:30
Geografisk sted: Vejle Øst
Medlemsnummer: 22

Tilbage til Hjemmesiden

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster