Kan ikke længere se mine egne indlæg i forum??

Hjælp til brug af hjemmesiden. Forslag og ønsker, ris & ros fra brugerne.

Kan ikke længere se mine egne indlæg i forum??

Indlægaf everex skrevet 14. apr 2016, 02:08

Øhh… nogen der ved hvorfor jeg ikke længere kan se mine egne indlæg i forum?

Hvis det er fordi man har ændret status på emnegruppen fra åbent forum til kun klubmedlemmer, så måske administrator vil være så venlig at slette alle mine indlæg - jeg syntes ikke rigtigt de har noget at gøre i et forum jeg ikke længere har adgang til.

På forhånd tak.

MVH
Helge
Mvh
Helge

Billede
Brugeravatar
everex
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 20
Tilmeldt: 23. jun 2015, 10:30
Medlemsnummer: 0

Re: Kan ikke længere se mine egne indlæg i forum??

Indlægaf deepo skrevet 14. apr 2016, 11:23

Du kunne jo melde dig ind - det er en billig klub at være medlem af.
Derudover så vil der jo opstå huller i de emner du har deltaget i, hvilket ødelægger emnerne.

/Mogens
Brugeravatar
deepo
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 241
Tilmeldt: 17. apr 2013, 15:51
Geografisk sted: Nibe
Medlemsnummer: 670

Re: Kan ikke længere se mine egne indlæg i forum??

Indlægaf everex skrevet 14. apr 2016, 13:26

Fedt svar! Og Ja det kunne jeg da…!?

Men det er da lidt besynderligt at blive ”inviteret” til at deltage i et åbent forum, hvorefter det man skriver, pludseligt og uden varsel bliver gjort utilgængeligt.
Måske administrator skulle overveje, om man rent faktisk mener det, når man inviterer til at man kan blive forumbruger, uden at være medlem.

Men fair nok, jeg erkender at der er nogen der bruger tid (og måske også lidt småpenge) på at drive dette forum og at det selvfølgeligt er ærgerligt når brugere som jeg, ikke også er medlem af klubben. Men jeg kommer ikke til at gøre nytte af klubbens øvrige aktiviteter og syntes derfor det er lidt meget at betale for at være bruger på et ”lille” forum med meget begrænset aktivitet.

Mht. det med hullerne, så kunne det jo løses ved helt at slette de tråde jeg har startet – det tænker jeg ville være på sin plads.

Ha’ en god dag, god sommer og god fornøjelse med jeres biler.
MVH
Helge
Mvh
Helge

Billede
Brugeravatar
everex
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 20
Tilmeldt: 23. jun 2015, 10:30
Medlemsnummer: 0

Re: Kan ikke længere se mine egne indlæg i forum??

Indlægaf Kasper skrevet 14. apr 2016, 14:12

everex skrev:Men det er da lidt besynderligt at blive ”inviteret” til at deltage i et åbent forum, hvorefter det man skriver, pludseligt og uden varsel bliver gjort utilgængeligt.
Måske administrator skulle overveje, om man rent faktisk mener det, når man inviterer til at man kan blive forumbruger, uden at være medlem.

Helt enig - jeg ved ikke med sikkerhed hvad der er sket og hvorfor (din tråd er dog flyttet til en lukket del af forum), men det ser lidt mærkeligt ud. Du må da få en forklaring, tænker jeg.

everex skrev:Men fair nok, jeg erkender at der er nogen der bruger tid (og måske også lidt småpenge) på at drive dette forum og at det selvfølgeligt er ærgerligt når brugere som jeg, ikke også er medlem af klubben. Men jeg kommer ikke til at gøre nytte af klubbens øvrige aktiviteter og syntes derfor det er lidt meget at betale for at være bruger på et ”lille” forum med meget begrænset aktivitet.

Det koster 250 årligt at være medlem. For de penge tilbyder klubben bl.a. flere banedage til 400 kr. Jeg skal i år som minimum med på Jyllandsringen og Ring Djursland. Hos Trackdayklubben koster en trackday knap 2200. At køre sin bil på bane kan bare ikke sammenlignes med at køre den på landevejen. Derudover er der bl.a. også adgang til de lukkede fora, hvor du af gode grunde ikke kan vide noget om aktivitetsniveauet.

everex skrev:Ha’ en god dag, god sommer og god fornøjelse med jeres biler.

Tak i lige måde. Jeg håber at se din bil ved lejlighed.

Mvh,
Kasper
Brugeravatar
Kasper
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 544
Tilmeldt: 30. jul 2006, 16:21
Geografisk sted: Aarhus
Medlemsnummer: 660

Re: Kan ikke længere se mine egne indlæg i forum??

Indlægaf Kim.Poulsen skrevet 15. apr 2016, 00:53

Hej Alle

Det kunne godt se ud som om det ikke var en tilfældighed at det nævnte indlæg er blevet fjernet og at ikke medlemmer blev afskåret fra at se de tekniske sider her på forum.

For det første blev det nævnte indlæg til en diskussion om afgifter og Skat's ageren. Derud over er jeg blevet kontaktet af et medlem der fik sin bil omtalt med nævnelse af afgift og teknisk udførelse, som han ikke ønsker i et på daværende tidspunkt åbent forum.

Derfor forsvandt indlæget fra forum....

Ud over dette, har bestyrelsen tidligere besluttet at også de tekniske fora, kun skulle være til brug for medlemmer.

Dette blev lukket ned for nogle måneder, siden men jeg måtte i dag erkende at hvis man havde status som forumbruger så kunne man stadig se og skrive. Dette blev så også løst i dag.

Jeg håber på forståelse for denne lidt kluntede facon det skete på og vi vil bestræbe os på at give ikke medlemmer en platform hvor man kan komme til orde i forhold til klubben.

/Kim, webmaster
Brugeravatar
Kim.Poulsen
Administrator
Administrator
 
Indlæg: 846
Tilmeldt: 11. jun 2007, 00:59
Geografisk sted: Birkerød
Medlemsnummer: 492

Re: Kan ikke længere se mine egne indlæg i forum??

Indlægaf Jakobg skrevet 16. apr 2016, 09:47

Hej Kim,

Ser ud til at de tekniske sider er blevet skjult lidt for godt, jeg kan i hvertfald ikke længere se dem, selv som betalende medlem:)
Brugeravatar
Jakobg
Aktiv bruger
Aktiv bruger
 
Indlæg: 30
Tilmeldt: 12. jan 2008, 13:22
Geografisk sted: Holte
Medlemsnummer: 700

Re: Kan ikke længere se mine egne indlæg i forum??

Indlægaf Stig_Mogensen skrevet 16. apr 2016, 15:56

Jakobg skrev:Ser ud til at de tekniske sider er blevet skjult lidt for godt, jeg kan i hvertfald ikke længere se dem, selv som betalende medlem:)

Ditto her.......
Seven s3, '69
Brugeravatar
Stig_Mogensen
Hyppig bruger
Hyppig bruger
 
Indlæg: 131
Tilmeldt: 21. apr 2014, 13:44
Geografisk sted: 4350 Ugerløse
Medlemsnummer: 684


Tilbage til Hjemmesiden

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster