Hej,
Jeg har arvet en Caterham Super Seven efter min far (håber det er ok jeg spørger her, til trods for Caterham fortegnet).
Jeg er i gang med indregistreringsprocessen og har nu fået liv i bilen igen efter den har stået stille i et lille år. I den forbindelse er der monteret nyt batteri. Bilen kommer ikke til at køre jævnligt (heller ikke i sommerperioden). Er der nogle gode råd til hvordan batteriet vedligeholdes bedst muligt? Jeg har hørt om nogle "bokse" som kan monteres, smides i stikkontakten og så sørger denne boks for at vedligeholde med afladning og opladning ved stilstand i en længere periode. Er der nogle der kender til denne type bokse? Det kompliceres dog lidt af, at der ikke er strøm i den garage som bilen holder permanent i, så andre råd modtages med stor taknemmelighed.
Et lille tillægsspørgsmål nu vi er ved elektronikken: Er det mon de rigtige ledninger på nedenstående link, hvis jeg ønsker at skaffe stik til at bytte om på signalet til henholdsvis tåge- og baklys (i henhold til synet)?
https://www.caterhamparts.co.uk/product ... 15e2e9c2a8
På forhånd tusind tak!
Mvh. Frederik H.