Ny side: www.LotusElise.dk

Links til andre klubber med relation til Lotus, motorsport eller sportsvogne generelt.

Ny side: www.LotusElise.dk

Indlægaf MartinRiedel skrevet 14. feb 2013, 13:29

Hej!

Jeg har oprettet en helt ny hjemmeside –dedikeret til Lotus Elise. –Meningen med siden er at skrive lidt om de forskellige modeller, samle links til gode sider –interessante videoer mv. –Kort sagt hjælpe folk der har interesse for Elisen videre.
-Medlemmer på siden, kan evt få deres egen bil vist, hvis de sender mig billeder. Derudover vil jeg med jævne mellemrum komme med forskellige skriv, hvor jeg bl.a. håber at kunne teste forskellige dele til bilen. –Da jeg selv går meget op i track-days, vil dette element sikkert få en lille overvægt derinde :-)

Hvis du interessere dig for denne bil, eller evt har en i forvejen, er du velkommen til at registrere dig på hjemmesiden (Opel speedster er OGSÅ velkommen). –Her kan du frit deltage i diskussionen med andre ejere og potentielle nye ejere af bilen. –Der er intet kommercielt i dette projekt, og er kun lavet fordi jeg har interesse for bilen :-)

Jeg er i øvrigt ikke nogen haj til at lave hjemmesider, så hvis der er noget der ikke rigtig fungere, er du meget velkommen til at skrive til mig. –Den fungere bedst med google chrome.

Lad mig endelig høre hvis der er noget i mener der kan forbedres på siden.

Hilsen
Martin Riedel
http://www.lotuselise.dk
Elise 111s s1 & Evora GT410 Sport
Brugeravatar
MartinRiedel
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 471
Tilmeldt: 29. jun 2009, 22:52
Geografisk sted: Brønshøj
Medlemsnummer: 582

Re: Ny side: www.LotusElise.dk

Indlægaf LasseNielsen skrevet 16. feb 2013, 11:37

Dejligt med nogle som brænder for sin bil. Mit råd ville da være at du gik mere ind i lotusklubben. Vi er så få/små at dele os nok ikke gør os stærkere. Uden at kende dem som står for www.lotusklub.dk´s holdning, så plejer frivillig arbejdskraft i klub regi blive modtaget med kyshånd. Jeg tror der er plads til alle i et forum, dine fine beskrivelser af bilerne kunne ligge i et "wiki" på lotusklubbens side. Det kunne give inspiration til andre, til sidst er det måske et wiki på alle Lotus modellerne.

Godweekend..
/Lasse
BilledeBillede
Brugeravatar
LasseNielsen
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 238
Tilmeldt: 27. jan 2010, 13:17
Geografisk sted: Fyn
Medlemsnummer: 583

Re: Ny side: www.LotusElise.dk

Indlægaf KKN skrevet 16. feb 2013, 13:47

Hej Martin,
Jeg tænkte lidt i de samme baner som Lasse, det er jo ikke fordi der i forvejen er voldsom aktivitet på klubbens side, så det ville være ærgeligt at sprede det endnu mere. Kan du ikke spørge webmaster om de ikke kan oprette "Martins corner" her på siden?
Håber at du tager mit indlæg i en positiv ånd det er sådan det er ment ;-)

Hilsen
Kenneth
Brugeravatar
KKN
Aktiv bruger
Aktiv bruger
 
Indlæg: 40
Tilmeldt: 1. jun 2009, 20:01
Geografisk sted: Varde
Medlemsnummer: 573

Re: Ny side: www.LotusElise.dk

Indlægaf MartinRiedel skrevet 16. feb 2013, 16:27

Hej Kenneth og Lasse

Tak for den positive tilbagemelding!

Kan godt se pointen med ikke at sprede informationen for meget, samt at vi vil stå "stærkere" med eet samlet forum.

Men syntes omvendt at det kunne være fedt med lidt mere aktivitet om Elisen... ved der er masser af mennesker derude der brænder for denne bil, og har gang i en masse spændende projekter.

-Om folk skriver om det herinde, eller på lotuselise.dk er sådan set ikke så vigtigt... håbede måske bare at med mit lille hyggeprojekt, ville folk få mere lyst til at diskutere elisen', samt vise deres biler frem.

Hvis nogen vil vise deres biler frem, og måske endda har lidt tekst til dem, vil jeg meget gerne lægge det op på siden. -Har gjort at det kun er medlemmer af siden der har adgang til at se billederne/beskrivelserne.
Elise 111s s1 & Evora GT410 Sport
Brugeravatar
MartinRiedel
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 471
Tilmeldt: 29. jun 2009, 22:52
Geografisk sted: Brønshøj
Medlemsnummer: 582

Re: Ny side: www.LotusElise.dk

Indlægaf MartinRiedel skrevet 25. feb 2013, 16:11

Har lagt et par gode råd op til hvordan man skal vinteropbevare sin Lotus.
-Ved godt bilerne ikke skal vinteropbevares ret meget endnu, men der er også et par råd til hvordan man skal gøre under selve vinteropbevaringen :-) -fx IKKE at starte motoren... måske basic for nogen, men for mig var det nyt!

-Derudover har jeg uploadet workshopmanualer både til s1 og s2.... har selv ofte stået hos mekanikeren og liiiiige manglet et diagram eller et billede.. nu er det let at få fat i!
Elise 111s s1 & Evora GT410 Sport
Brugeravatar
MartinRiedel
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 471
Tilmeldt: 29. jun 2009, 22:52
Geografisk sted: Brønshøj
Medlemsnummer: 582


Tilbage til Andre bilklubber

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 1 gæst

cron