Blog om historisk ræs, Lotus m.m.

Har du en hjemmeside og handler den om biler? Så lav et link til den herfra.

Blog om historisk ræs, Lotus m.m.

Indlægaf ClausM skrevet 10. maj 2008, 10:47

Hej med Jer!

Jeg har lavet mig en blog, og vil løbende hælde info i omkring oplevelser om passionen - biler.

Kig ind på http://reynard84.blogspot.com/

Der er lidt historier, lidt billeder og nu også noget onboard video fra min historiske Formel 2000 på Knutstorp.
Mvh Claus Møller

Billede
http://www.cm-motorsport.dk/ Gået totalt morfar. Retrofarver og diesel gadebil... Savner Elise!
Brugeravatar
ClausM
Hyppig bruger
Hyppig bruger
 
Indlæg: 154
Tilmeldt: 13. mar 2007, 13:50
Geografisk sted: Hovedstadsområdet
Medlemsnummer: 482

Indlægaf Ulrik Steen Hansen skrevet 13. maj 2008, 12:32

Hej Claus,

Super fint med den Blog.

Jeg har fulgt lidt med når du har skrevet på HMS omkring FF2000, og ikke mindst de begrænsede budgetter der er ved sådan en kammerat.

Jeg kører i øjeblikket hill climb, og overvejer at få et køretøj til banebrug, og måske en FF2000. Træerne står ret tæt på os med de hastigheder vi kører, så det kunne være sjovere hvis ikke man skulle køre med så stor sikkerhedsmargin.

Når kalenderen passer, så kunne jeg godt tænke mig at komme og hilse på og se udstyret ved et af dine løb.

Din Europa er iøvrigt også blevet rigtig flot - den kan jeg godt forstå at du er glad for
Mvh
Ulrik Steen Hansen

- Lotus Seven S2 '64 -
Brugeravatar
Ulrik Steen Hansen
Aktiv bruger
Aktiv bruger
 
Indlæg: 59
Tilmeldt: 3. maj 2006, 17:35
Geografisk sted: Århus

Indlægaf ClausM skrevet 13. maj 2008, 17:49

Hej Ulrik!

Jamen du skal være velkommen. Vi har et endagsløb på Sturup den 31. maj, men i sommer kommer vi også forbi Ring Djursland - så er der ikke så langt.

Vi har efterhånden en del søgning imod formelklasserne, fordi det er så billigt at køre, stadig går relativt stærkt - og vi har et fantastisk kammeratskab og hjælper hinanden med at løse problemer og få alle biler på banen hver gang.

Heldigvis findes der en hel del F2000'eren i Danmark, da vi i mange år var eneste nordiske land med en aktiv serie.

Hvor meget er du selv villig til at investere i tid på at gøre en bil klar? Eller er du mest interesseret i at finde en helt køreklar model?
Mvh Claus Møller

Billede
http://www.cm-motorsport.dk/ Gået totalt morfar. Retrofarver og diesel gadebil... Savner Elise!
Brugeravatar
ClausM
Hyppig bruger
Hyppig bruger
 
Indlæg: 154
Tilmeldt: 13. mar 2007, 13:50
Geografisk sted: Hovedstadsområdet
Medlemsnummer: 482

Indlægaf Ulrik Steen Hansen skrevet 13. maj 2008, 18:02

Hej igen,

Jeg vil hellere køre end bygge biler, så det skal være en køreklar racer i god stand.

D. 31. maj har jeg desværre en anden aftale, så det må blive en anden dag. Hvornår er det i kører på Ring Djursland?
Mvh
Ulrik Steen Hansen

- Lotus Seven S2 '64 -
Brugeravatar
Ulrik Steen Hansen
Aktiv bruger
Aktiv bruger
 
Indlæg: 59
Tilmeldt: 3. maj 2006, 17:35
Geografisk sted: Århus

Indlægaf ClausM skrevet 14. maj 2008, 16:05

Hej Ulrik!

Skal lige grave i kalenderen, men prøv at hive fat i Niels Jørgen Jørgensen. www.njauto.dk.

Han har en nyrenoveret og meget flot Reynard Formel 2000 stående. Samme årgang som min. Jeg ved ikke, om han vil sælge den - men han har også nogle Formel Opel Lotus'er, så han kan vel undvære den?
Mvh Claus Møller

Billede
http://www.cm-motorsport.dk/ Gået totalt morfar. Retrofarver og diesel gadebil... Savner Elise!
Brugeravatar
ClausM
Hyppig bruger
Hyppig bruger
 
Indlæg: 154
Tilmeldt: 13. mar 2007, 13:50
Geografisk sted: Hovedstadsområdet
Medlemsnummer: 482

Indlægaf Ulrik Steen Hansen skrevet 17. maj 2008, 11:25

Hej Claus,

Tak for tippet, men jeg klapper lige hesten lidt og har besluttet at bruge sommeren til at undersøge hvilken klasse der kunne være interessant at køre, inden jeg køber en bil.
Mvh
Ulrik Steen Hansen

- Lotus Seven S2 '64 -
Brugeravatar
Ulrik Steen Hansen
Aktiv bruger
Aktiv bruger
 
Indlæg: 59
Tilmeldt: 3. maj 2006, 17:35
Geografisk sted: Århus


Tilbage til Personlige hjemmesider

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 1 gæst