Solgt: Lotus Seven S2 1960 sælges

Forumregler
I dette forum er det kun tilladt for medlemmer at oprette emner. Ikke-medlemmer kan dog læse dem.
Kun ikke komerciellt salg er tilladt. Krav til annoncen er en tydelig beskrivelse af det der sælges samt at prisen nævnes.
Indlæget vil være tilgængeligt i 6 måneder fra første indlæg. Hvis det tilbudte ændrer status, f.eks. bliver solgt, er det tilladt at skrive solgt i emnefeltet.

Solgt: Lotus Seven S2 1960 sælges

Indlægaf Lars LH skrevet 5. nov 2017, 13:10

Jeg må erkende at 2 sommerbiler er for meget, jeg når ikke at køre i begge, derfor sælges min Lotus Seven s.2 årgang 1960 nummer 10

Bilen har sorte historiske nummerplader og ”ægte” stelnummer, oprindelig serie 2 der dog er modificeret lidt, bla. skærme og større dæk for at klare effekten, det er ikke en udstillingsbil, men står i rigtig god stand. En rigtig frisk vogn, der vækker opsigt overalt.

Lotus Holbay motor 1700 ccm, topstykket er flowet så bilen køre alm. blyfri. Dobbelt Weber 45mm, 4-trins gearkasse med langt 1. gear. og lige skåren 1. 2. og 3. som giver hurtigt gearskift og fantastisk lyd. Motoren er ordnet af Bruno Hansen Motorsport, sidst bilen var på rullefelt ydede den 148 HK på baghjulene, . Den har TOYO gade slicks på 13" minilight fælge.

Sælges med diverse dele og ”Seven biblen” fra Tony Weale.

Flere foto kan sendes på mail, kun seriøse henvendelser.

Pris: 185.000,- DKK
Mvh
Lars Høy
Mobil: 61 69 71 72
Brugeravatar
Lars LH
Aktiv bruger
Aktiv bruger

Geografisk sted: Skive
Medlemsnummer: 706

Tilbage til Biler