Skruer/bolte til Europa baglygter

Forumregler
I dette forum er det kun tilladt for medlemmer at oprette emner. Ikke-medlemmer kan dog læse dem.
Kun ikke komerciellt salg er tilladt. Krav til annoncen er en tydelig beskrivelse af det der sælges samt at prisen nævnes.
Indlæget vil være tilgængeligt i 6 måneder fra første indlæg. Hvis det tilbudte ændrer status, f.eks. bliver solgt, er det tilladt at skrive solgt i emnefeltet.

Skruer/bolte til Europa baglygter

Indlægaf jesper skrevet 4. okt 2023, 12:54

Er der nogen der ved hvor man kan købe skruerne/bolte med krydskærv til baglygterne til en Lotus Europa (4 til hver lygte).
Jeg har fået fat i nogle 4 mm bolte (3,8 mm ved gevind), disse passer ikke. De gamle er 3,2 mm ved gevind.
Jeg kan ikke finde reservedelsnummeret på disse.

VH Jesper
Brugeravatar
jesper
Aktiv bruger
Aktiv bruger
 
Indlæg: 31
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:30
Geografisk sted: Holbæk
Medlemsnummer: 48

Re: Skruer/bolte til Europa baglygter

Indlægaf claus garde skrevet 19. okt 2023, 19:10

Hej jesper
Ja det kan godt blive svært.
mon ikke en 1/8 - 28 unf skærebakke kan løse problemet på bedste vis?
At det nye og mindre Ø gevind ikke bliver helt perfekt skulle være til at leve med. Glasset falder ingen steder.
C :D
Brugeravatar
claus garde
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 12
Tilmeldt: 15. feb 2007, 14:35
Geografisk sted: Holte
Medlemsnummer: 20

Re: Skruer/bolte til Europa baglygter

Indlægaf jesper skrevet 20. okt 2023, 11:24

Da baglygterne er de samme som på en Jaguar E type forsøgte jeg hos dem der forhandler Jaguar reservedele i Danmark, men fik oplyst at de havde dem ikke.

Jeg fandt dem hos SC Parts Group i England, men måtte betale 31,33 Engelske Pund for dem (jeg fik 10 stk). Heldigvis slap jeg for også at skulle betale told og moms her i Danmark.
Brugeravatar
jesper
Aktiv bruger
Aktiv bruger
 
Indlæg: 31
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:30
Geografisk sted: Holbæk
Medlemsnummer: 48


Tilbage til Reservedele

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 35 gæster