Kortpung i Lotus farver.

Forumregler
I dette forum er det kun tilladt for medlemmer at oprette emner. Ikke-medlemmer kan dog læse dem.
Kun ikke komerciellt salg er tilladt. Krav til annoncen er en tydelig beskrivelse af det der sælges samt at prisen nævnes.
Indlæget vil være tilgængeligt i 6 måneder fra første indlæg. Hvis det tilbudte ændrer status, f.eks. bliver solgt, er det tilladt at skrive solgt i emnefeltet.

Kortpung i Lotus farver.

Indlægaf redfox skrevet 13. jan 2018, 23:35

Hej alle Lotus entusiaster,

Jeg har lavet mig en lille lækker kortpung i super godt læder, vokset hørtråd m.m.
Den er i Lotus grøn med grønne syninger og med lille gul kontrast. Rummer 4-6 kort og evt. en pengeseddel. Den er 10,5cm x 6,5cm. Den passer let ind alle steder og er supernem at bruge. Passer perfekt ned i min Esprit's midterrum, alle lommer, baglommer, tasker, jakkelommer, skjortelommer o.s.v. Sælges. Pris 400,- for et medlem, ellers 500,- Ønsker om andre farver m.m. imødekommes.

Henvendelse med besked her, eller email eller telefon fra medlemslisten.

Med venlig hilsen,
Jacques

lotus kortpung.JPG
Brugeravatar
redfox
Aktiv bruger
Aktiv bruger

Geografisk sted: København
Medlemsnummer: 663

Re: Kortpung i Lotus farver.

Indlægaf Kasper skrevet 14. jan 2018, 14:36

Hej Jacques,

Var det muligt at se lidt flere billeder, tak?

Mvh,
Kasper
Brugeravatar
Kasper
Superbruger
Superbruger

Geografisk sted: Aarhus
Medlemsnummer: 660

Indlægaf l23d399 skrevet 14. jan 2018, 18:30

Er det incl. nøgle ring ??????
/Claus
Brugeravatar
l23d399
Aktiv bruger
Aktiv bruger

Geografisk sted: Hvidovre
Medlemsnummer: 690

Indlægaf redfox skrevet 16. jan 2018, 09:23

Hej Claus og Kasper,

Nej, prisen er for kortpungen. Den nøglering man kan se på bordet med kortholderen er min egen, og er en officiel Lotus nøglering som med porto hertil, kostede mig omkring 300. Jeg lavede efterfølgende denne nøgleholder nøgleholder, som jeg indlægger et billede af. Den fra Lotus er Ikke så godt lavet, da den er meget skarp og virker billig. Den gammeldags type nøgler som alle klassiske Lotus biler har, er en blank flad nøgle. der eksisterer ikke rigtig en ordentlig nøgleholder til disse. Man ender altid op med en bundt raslende nøgler og én eller flere nøgleringe for at kunne identificere hvilken bil de er til.
Så derfor denne noget mere moderne keyfob, som jeg selv har udviklet, og som koster 300 kroner. Den laves færdig sammen med dig selv hos mig eller jeg "låner en nøgle og syr den ind i nøgleringen. Den er lille, let, smutter ned i alle lommer, og rasler ikke når man kører. Det tager ca. 5 timers håndarbejde over to dage at lave kortholderen, og 4 timer på én dag, at lave nøgleholderen. Jeg gider ikke lave noget til en 20'er i timen. Men der er også en lækker lædermappe til instruktionsbogen på vej. I grøn, eller hvad man nu vil have, om der skulle være nogen, som har interesse i en sådan. Ellers er de unikke og blot til mig selv ;)
Nøglen kommer ind og ud ved at skubbe og trække i læderhåndtaget. Ret smart. Hvis man vil have andre farver og eller syninger, f.eks. union Jack farver på den ene syning eller andet, kan dette også lade sig gøre, også på nøgleholderen som ses herunder
d3.JPG
.
M.v.h.
Jacques
Sidst rettet af redfox 16. jan 2018, 09:30, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
redfox
Aktiv bruger
Aktiv bruger

Indlægaf redfox skrevet 16. jan 2018, 09:26

d4.JPG
ent]

M.v.h. Jacques.

ps: jeg arbejder lidt med at indsy blanke nøgleemner, som man så kan få skåret til sin egen nøgle. Evt. mere herom senere.
Vedhæftede filer
key fob 2.JPG
Brugeravatar
redfox
Aktiv bruger
Aktiv bruger

Indlægaf Kasper skrevet 16. jan 2018, 09:56

Hej Jacques,

Er det muligt at se flere billeder af kortpungen, tak?

Mvh,
Kasper
Brugeravatar
Kasper
Superbruger
Superbruger

Geografisk sted: Aarhus
Medlemsnummer: 660

Indlægaf redfox skrevet 16. jan 2018, 19:59

pung 3.JPG
pung 2.JPG
Jepper, her er et par pics.

M.v.h.
Jacques
Brugeravatar
redfox
Aktiv bruger
Aktiv bruger

Indlægaf mio skrevet 30. jan 2018, 08:42

Det må være en effektiv maskine du syr med, jeg ville ikke kunne trække så tykt læder på min :-)
Og det ser nu godt ud :-)

Michael
Brugeravatar
mio
Aktiv bruger
Aktiv bruger

Medlemsnummer: 90

Indlægaf redfox skrevet 15. maj 2018, 09:03

Den er skam ikke lavet på maskine. Jeg laver alt i hånden, stikker huller af, syer, indfarver, præger o.s.v.
Jeg har nu også lavet nøgleetui og instruktionsbogetui i samme design. Skriv en PM, hvis man vil vide mere.

M.v.h.
Jacques
Brugeravatar
redfox
Aktiv bruger
Aktiv bruger

Tilbage til Diverse Lotus