Hvem skal "rulle" min Twin-cam?

Her kan du lave et link til det værksted, der reparerede din bil til UG eller den forhandler, der skaffede stumperne til den.

Hvem skal "rulle" min Twin-cam?

Indlægaf ikarus skrevet 26. jun 2011, 08:44

Min twin-cam med dobbelte Dell Ortoèr kører ikke 100% optimalt i mellemområdet. Hvem vil i anbefale til at justere på dem, når jeg bor lidt syd for Kolding. Jeg er såmænd ikke ude efter topydelse - mere at den trækker på jævnt der op ad :D
Mvh.
Poul
Brugeravatar
ikarus
Aktiv bruger
Aktiv bruger
 
Indlæg: 40
Tilmeldt: 3. jun 2009, 00:55
Geografisk sted: Haderslev
Medlemsnummer: 554

Re: Hvem skal "rulle" min Twin-cam?

Indlægaf jespermunch skrevet 26. jun 2011, 10:16

Hej Poul.
Prøv ham her http://www.classicsportscar.dk/.Ernst er dygtig og omhyggelig,han byggede min Toyota Twin-cam silverhead i min seven.
Hvis du ikke vil køre så langt,så prøv Keld Iversen Automester i Nr.Bjert,han har skruet i mange af mine gamle Alfas,som jo også havde 2 dobbelte,der skulle justeres i ny og næ. :wink:

Håber du kan bruge dette til noget.
Mvh.
Jesper Munch
Brugeravatar
jespermunch
Aktiv bruger
Aktiv bruger
 
Indlæg: 35
Tilmeldt: 29. jun 2008, 12:12
Geografisk sted: kolding
Medlemsnummer: 533

Re: Hvem skal "rulle" min Twin-cam?

Indlægaf ikarus skrevet 7. jul 2011, 08:39

Tak for dit svar Jesper.
Efter at have læst om Bruno Hansen Motorsport, bla. her på forummet, valgte jeg at overlade opgaven til ham.
Jeg besøgte Bruno i går, og havde en meget positiv oplevelse. Mine DellOrtoer har begge en fejl, idet accerationsdyserne "drypper" lidt konstant, hvilket jo ikke er optimalt. For at fjerne denne fejl, skal der monteres et rep. kit i karburartoren, bla. fordi der mangler en lille fjeder ved accerationsdysen. Det må blive et vinterprojekt - motoren kører fint nu, men kan optimeres lidt mere med dette kit.
Bruno fjernede nogle "grimme huller" i momentforløbet - vi fik en god snak om forholdene - og til en meget fair pris. Kan absolut anbefales :D
Brugeravatar
ikarus
Aktiv bruger
Aktiv bruger
 
Indlæg: 40
Tilmeldt: 3. jun 2009, 00:55
Geografisk sted: Haderslev
Medlemsnummer: 554


Tilbage til Værksteder, forhandlere m.v.

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 3 gæster

cron