Bolte og møtrikker i tommer

Her kan du lave et link til det værksted, der reparerede din bil til UG eller den forhandler, der skaffede stumperne til den.

Bolte og møtrikker i tommer

Indlægaf Bent skrevet 9. okt 2007, 20:10

Hej

Er der nogen der ved hvor man kan købe nye bolte og møtrikker i tommer (helst i omegnen af Herlev).

I øjeblikket står jeg og skal bruge 4 stk 3/8 UNF X 1" med låsemøtrikker, så hvis nogen ligger inde med nogle sådanne (eller længere) er jeg køber.

Jeg regner dog ikke med at det er sidste gang jeg står og skal bruge nye bolte så jeg er egentlig mest ude efter en "rigtig" forhandler.

Hvor handler I bolte/møtrikker i tommer ?
Brugeravatar
Bent
Aktiv bruger
Aktiv bruger
 
Indlæg: 31
Tilmeldt: 26. okt 2006, 22:30
Geografisk sted: Herlev
Medlemsnummer: 467

Indlægaf Bo W Jørgensen skrevet 9. okt 2007, 22:36

Bent skrev:Hej

Er der nogen der ved hvor man kan købe nye bolte og møtrikker i tommer (helst i omegnen af Herlev).

I øjeblikket står jeg og skal bruge 4 stk 3/8 UNF X 1" med låsemøtrikker, så hvis nogen ligger inde med nogle sådanne (eller længere) er jeg køber.

Jeg regner dog ikke med at det er sidste gang jeg står og skal bruge nye bolte så jeg er egentlig mest ude efter en "rigtig" forhandler.

Hvor handler I bolte/møtrikker i tommer ?
HEJ. du kan købe tomme bolte og møtriker i alle størelser hos de fleste traktor og maskin handlere, ellers skriv igen jeg har næsten alle størelser.
Brugeravatar
Bo W Jørgensen
Aktiv bruger
Aktiv bruger
 
Indlæg: 28
Tilmeldt: 19. jul 2007, 22:24
Geografisk sted: Frederiksværk
Medlemsnummer: 443

Indlægaf Eskild skrevet 11. okt 2007, 00:49

http://www.abc-bolte.dk/

i Herlev...

Hilsen Eskild
Brugeravatar
Eskild
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 6
Tilmeldt: 22. jan 2006, 12:40
Geografisk sted: Nordsjælland


Tilbage til Værksteder, forhandlere m.v.

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 1 gæst