Middelmådig service hos JDO Instruments

Her kan du lave et link til det værksted, der reparerede din bil til UG eller den forhandler, der skaffede stumperne til den.

Middelmådig service hos JDO Instruments

Indlægaf roland_p skrevet 19. apr 2008, 12:43

Da JDO er på vor værkstedsliste, synes jeg lige, jeg vil berette om mine oplevelser med dette firma (John Ostick). Jeg købte et par full-V kromkanter, som jeg fejlagtigt troede ville passe til Smiths 80 mm instrumenter (full-V er svære at finde til disse instrumenter). Jeg havde gjort John opmærksom, hvad de skulle anvendes til, så jeg blev lidt skuffet, da jeg konstaterede, at de var for små, 3,25" i stedet for 3,5".

Jeg påtager mig gerne ansvaret for dette fejlkøb, da John's website anfører en dia på 3,25" (ofte er disse mål dog nominelle), men John ville kun tage dem tilbage for halv pris, hvilket jeg finder dårlig service.

Så hvis nogen har brug for et par 3,25" kromrande, så har jeg et par stykker liggende. Desværre har jeg ikke kunnet fåat vide af John, hvor de skal anvendes.

/rop
Brugeravatar
roland_p
Hyppig bruger
Hyppig bruger
 
Indlæg: 121
Tilmeldt: 12. apr 2006, 11:37
Geografisk sted: Gentofte
Medlemsnummer: 0

Indlægaf RAF skrevet 19. apr 2008, 20:02

Jeg har i løbet af den sidste uge fået repareret min omdrejningstæller hos JDO (John Ostick), som er af RVI typen. Jeg har kun oplevet en perfekt service. Så det er lidt øv, at han har skuffet dig.

Tom og RAF
Brugeravatar
RAF
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: 19. nov 2007, 17:54
Geografisk sted: Bagsværd

Re: Middelmådig service hos JDO Instruments

Indlægaf Steffen skrevet 24. maj 2009, 12:32

Hej.
Jeg har kun oplevet positive ting mht. JDO i forbindelse med kalibrering af speedometer og reparation af omdrejningstæller. God service og behagelig kontakt.
Steffen
Brugeravatar
Steffen
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 10
Tilmeldt: 18. mar 2007, 20:30
Geografisk sted: Vejle Øst
Medlemsnummer: 22


Tilbage til Værksteder, forhandlere m.v.

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 5 gæster