Køreteknik klassiske biler Sjællandsringen 19. juni

Indlæg i dette forum vises på klubbens kalender. Du er velkommen til at reklamere for et arrangement, såfremt du mener det har interesse for klubmedlemmerne. Husk at angive dato/tidspunkt.

Køreteknik klassiske biler Sjællandsringen 19. juni

Indlægaf Jakob_SH skrevet 16. jun 2022, 17:12

Mangler du noget fornuftigt at bruge din søndag på afholder FDM køreteknik for klassiske biler på Sjællandsringen på søndag 10.30-17.30 - 1400 kr
Udgangspunkt er biler fra 1990 eller ældre, men yngre analoge modeller er velkomne (som min 2001 Elise).
Der var 7 tilmeldte og 3 ledige pladser inden jeg meldte mig til i går.

https://fdmshop.dk/kursus-bil-fdm-sjael ... ske-biler/

Bedste hilsner
Jakob
Brugeravatar
Jakob_SH
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 14
Tilmeldt: 3. feb 2021, 14:32
Medlemsnummer: 845

Re: Køreteknik klassiske biler Sjællandsringen 19. juni

Indlægaf Cjw skrevet 17. jun 2022, 12:40

Bare til orientering så meldte mig også til for nogle uger siden med min 1997 Elise s1. Som FDM medlem får man 300 kr i rabat. Håber det holder tørt noget af tiden :)
Brugeravatar
Cjw
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 11
Tilmeldt: 21. sep 2020, 19:45
Medlemsnummer: 824

Re: Køreteknik klassiske biler Sjællandsringen 19. juni

Indlægaf Jakob_SH skrevet 20. jun 2022, 10:45

Lige en opdatering efter kurset i går: det var en sjov dag med masser af snurreture på glatbane og mulighed for at give lidt gas rundt på Sjællandsringen mellem øvelserne. Lotus var stærkt repræsenteret med 3 af 8 biler, hhv Elise S1, S2 og an afsindigt flot Lotus 11 Le Mans som jeg har fundet billeder af fra toldsyn sidste år. Den bor i Hillerød med sin ejer som ikke er medlem af Lotusklubben - endnu! Prøv lige at se her:
https://www.facebook.com/slotsbyensbils ... =3&theater
Brugeravatar
Jakob_SH
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 14
Tilmeldt: 3. feb 2021, 14:32
Medlemsnummer: 845


Tilbage til Kalender

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 5 gæster

cron