2012-5-10 Torsdagstur i Trekanten

Indlæg i dette forum vises på klubbens kalender. Du er velkommen til at reklamere for et arrangement, såfremt du mener det har interesse for klubmedlemmerne. Husk at angive dato/tidspunkt.

2012-5-10 Torsdagstur i Trekanten

Indlægaf Kim.Poulsen skrevet 7. maj 2012, 00:18

Dette er anden gang vi kalder sammen til vores torsdagstur. Vi forsøgte i sidste måned men uden det store held. Måske det var for koldt og vådt den torsdag. Vi prøver en gang mere og opfordrer folk til at møde op og få en forhåbentlig god aften i selskab med lotus vennerne både i og uden for klubben.

Turen køres på torsdag den 10. maj.

Derfor lad os mødes kl. 18:00 på parkeringspladsen ved Skovgrillen i Karolineskoven ved Middelfart.

Brovejen 353, Middelfart på Google Maps:




Der er planlagt en dejlig tur ad dejlige Lotus veje og turen går denne gang til Bogense. Der gøres holdt ved parkeringspladsen på Bogense Havn. Her kan man sparke dæk og købe en kop kaffe eller is samt nyde den flotte udsigt over vandet.

Østre Havnevej 24, Bogense på Google Maps:




Planlæg efter at vi kører 100+ km. så sørg for at der er benzin, olie og vand på bilen inden starten.
Vi gør opmærksom på, at du på turen ALTID skal afpasse tempoet efter forholdene, samt at du kan se bilen der kører bagved. Så kan han se, når du drejer (sidste mand er dog fritaget for denne regel). Derved undgår vi at stoppe og lede efter nogen, der gættede forkert . Dog skal man også kunne holde en jævn og god fart så toget ikke går helt i stå .

Tilmelding foretages her senest den 10. maj kl. 16. TILMELD HER

Vel mødt!

/Kim
Brugeravatar
Kim.Poulsen
Administrator
Administrator
 
Indlæg: 846
Tilmeldt: 11. jun 2007, 00:59
Geografisk sted: Birkerød
Medlemsnummer: 492

Re: 2012-5-10 Torsdagstur i Trekanten

Indlægaf Kim.Poulsen skrevet 9. maj 2012, 13:10

Kan det virkelig passe!

Vores tirsdagsture er vel besøgt. I går var der 15 biler og 18 personer ialt. Dejlig forårs tur og hyggeligt socialt samvær bagefter.

Er der ikke nogen i det fynske og midtjyske område der har interesse for tilsvarende oplevelser en gang om måneden.
Aleks fra Middelfart stiller sig beredvilligt i spidsen for dette, men her dagen før, er der endnu ingen der har tilmeldt sig.

Det kan kun blive bedre!

/Kim, webmaster
Brugeravatar
Kim.Poulsen
Administrator
Administrator
 
Indlæg: 846
Tilmeldt: 11. jun 2007, 00:59
Geografisk sted: Birkerød
Medlemsnummer: 492

Re: 2012-5-10 Torsdagstur i Trekanten

Indlægaf pboedker skrevet 9. maj 2012, 14:35

Ditto herfra! Vi har 1½t kørsel til Middelfart, og vil ikke møde op hver gang. Men hvis der generelt var lidt mere tilslutning dertil, ville et par ture hen over sommeren være oplagt. Jeg var med een gang sidste år, og selv med kun 4 biler havde vi en rigtig hyggelig aften. 8)

Specielt i morgen aften er måske lidt et problem(?), for der er flere potentielle deltagere der er tilmeldt til turen samme sted på lørdag, kan jeg se. Jeg glæder mig i hvert fald til på lørdag. :D

Jeg tror bare at vi jyder og fynboer må se at være lidt mere vakse og holde os til der hvor det sker, f.eks. på sådan en torsdagstur. Formen, stedet og tidspunktet er der, så mangler vi bare lidt opbakning (sagde ham, som kun har været med een gang selv) :wink:
Peter Bødker
Lotus Europa Special :D
Brugeravatar
pboedker
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 317
Tilmeldt: 19. dec 2005, 02:29
Geografisk sted: Herning
Medlemsnummer: 167


Tilbage til Kalender

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 5 gæster

cron