2012-09-13 Torsdagstur i Trekanten

Indlæg i dette forum vises på klubbens kalender. Du er velkommen til at reklamere for et arrangement, såfremt du mener det har interesse for klubmedlemmerne. Husk at angive dato/tidspunkt.

2012-09-13 Torsdagstur i Trekanten

Indlægaf Kim.Poulsen skrevet 8. sep 2012, 14:49

September udgaven af Torsdagsturen bliver denne gang til et Grill og Spark dæk arrangement hos Maj-Britt og Aleks. Vi mødes der og medbringer Kød og Drikkevarer til eget brug. Der vil så være glødende grill, salat og brød som koster en 20 Kr. pr. person.
Skulle vejret vise sig fra sin gode side, og hvis der er stemning for det, har vi planlagt en lille tur rundt i landskapet omkring her, efter spisningen.


Arrangementet foregår her på torsdag den 13. september.

Lad os derfor mødes kl. 18:00 hos Mai-Brit og Aleks. De bor Grønlandsvej 20, 5500 Middelfart.
Se venligst på kortet så kan i nemt finde det.

Grønlandsvej 20, 5500 Middelfart på Google Maps:





Planlæg efter at vi kører 100+ km. så sørg for at der er benzin, olie og vand på bilen inden starten.
Vi gør opmærksom på, at du på turen ALTID skal afpasse tempoet efter forholdene, samt at du kan se bilen der kører bagved. Så kan han se, når du drejer (sidste mand er dog fritaget for denne regel). Derved undgår vi at stoppe og lede efter nogen, der gættede forkert . Dog skal man også kunne holde en jævn og god fart så toget ikke går helt i stå .

Tilmelding foretages her senest den 13. september kl. 12. TILMELD HER

Vel mødt!

/Aleks
Brugeravatar
Kim.Poulsen
Administrator
Administrator
 
Indlæg: 846
Tilmeldt: 11. jun 2007, 00:59
Geografisk sted: Birkerød
Medlemsnummer: 492

Re: 2012-09-13 Torsdagstur i Trekanten

Indlægaf Mads Nygaard skrevet 12. sep 2012, 22:57

Kom nu med nogle tilmeldinger, vi skal da have lukket sæsonen på en ordentlig måde :)
Mads N
---------------------------
Seven S1
Brugeravatar
Mads Nygaard
Aktiv bruger
Aktiv bruger
 
Indlæg: 98
Tilmeldt: 21. jan 2006, 19:37
Geografisk sted: Vejle
Medlemsnummer: 320

Re: 2012-09-13 Torsdagstur i Trekanten

Indlægaf Aleks skrevet 13. sep 2012, 09:40

Hej Anders

Jeg kan træffes på 20683360, hvis det bliver nødvendig.

Og så til alle.
Jeg har denne gang prøvet med noget lidt anderledes med torsdagsturen, mere hygge mindre kørsel, da de kørsels arrangementer vi har haft i 2012 ikke havde den store tilmelding (vi har haft 2 succesfulde turer i hele 2012, en tur med 5 deltagende biler og en med 3 deltagende biler), så i håbet om at det måske var mere interessent for medlemmerne med mere ”Hygge” og "dæksparke". Men jeg kunne virkelig godt tænke mig at hører fra jer hvad i kunne tænke jer torsdagsturen skulle være i fremtiden, skal vi have mere kørsel? Skal vi til at have spisning med? Skal vi prøve at lave arrangementer hvor vi måske mødes med andre klubber? Eller hvad?
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at hører fra jer og få en dialog, jeg havde håbet at mange ville møde op i aften så vi kunne få en snak om hvad vi egentligt vil med denne torsdags tur.
MVH

Aleks Pedersen
20683360
pedersenaleks@hotmail.com
Caterham 7 1700 SS
Brugeravatar
Aleks
Aktiv bruger
Aktiv bruger
 
Indlæg: 51
Tilmeldt: 28. maj 2009, 08:46
Medlemsnummer: 555

Re: 2012-09-13 Torsdagstur i Trekanten

Indlægaf Elite skrevet 14. sep 2012, 10:23

Hej alle,

Tak for en dejlig aften i jeres garage (Mai-Brit og Aleks) med salat og andet godt.
Vi var 7 personer og 5 biler (endda en bil fra Herning med 2 friske gutter). Hvorfor kom der ikke flere til sådan en dejlig aften med snak om alt muligt.
Der bliver nok ikke så mange køreture resten af året, da dagene er blevet kortere og vejret ikke det bedste fremover.
Skal vi lave hjemmeaftenmøder i de kommende måneder?

Vi kunne starte med at mødes i Kolding en gang i november måned f.eks en torsdag aften; er der stemning for dette?
Nærmere dato følger, hvis der er stemning for det.

Mvh

Ove J. Bladt
Brugeravatar
Elite
Hyppig bruger
Hyppig bruger
 
Indlæg: 157
Tilmeldt: 22. jan 2006, 12:30
Geografisk sted: Kolding
Medlemsnummer: 5

Re: 2012-09-13 Torsdagstur i Trekanten

Indlægaf goalkeeper skrevet 16. sep 2012, 22:28

Hej Mai-Brit, Aleks og Ove

Desværre kunne jeg ikke være med i torsdags. Jeg synes vi har haft nogle hyggelige torsdags ture i løbet af i år. Jeg nyder at køre rundt på de små veje på Fyn og øvrige dele af Kongeriget, jeg har ikke set alle de skønne steder endnu. Så jeg behøver ikke et ændret indhold i vores træf. En idé kunne være næste år, at være opmærksom på Strøyers Samling , når de har tema og aftensåbning, kunne være et udflugtsmål, eller det kunne være besøg hos medlemmer, hvis de havde noget interessant at vise frem - måske et Lotus-værksted.
Venlig hilsen
Erik Skousen
Brugeravatar
goalkeeper
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 30. apr 2012, 09:30
Medlemsnummer: 402

Re: 2012-09-13 Torsdagstur i Trekanten

Indlægaf Aleks skrevet 23. sep 2012, 10:57

Hej Alle sammen.

Bedre sent end aldrig vil jeg gerne sige tak til de som mødte op til torsdagsturen, og især til de to nye der kom helt fra Herning egnen, det var sku frisk, den helt rigtige lotus ånd, jeg håber ikke vi skræmte jer helt væk med alt vores motor ævl :mrgreen: .
Vil også lige smide et par stemningsbilleder fra aftenen, så andre kan se hvad de gik glip af.
Jeg syntes det kunne være rigtig hyggeligt med nogle møder hen over efteråret/vinteren, og holde den sociale del af klubben i live, til vi kan kører igen til foråret, så Ove hvis du arrangerer noget møder vi helt sikkert op.
Vi har dog stadig én torsdagstur mere i kalenderen i år (den 11/10 2012), så hvis der er nogle der har en ide´ til hvad vi kan lave denne aften, så er jeg meget interesseret i at hører fra vedkommende.
HPIM3984.JPG
HPIM3984.JPG (362.55 KiB) Vist 6093 gange

HPIM3982.JPG
HPIM3982.JPG (297.21 KiB) Vist 6097 gange

HPIM3983.JPG
HPIM3983.JPG (316.18 KiB) Vist 6095 gange

HPIM3985.JPG
HPIM3985.JPG (196.17 KiB) Vist 6097 gange

HPIM3986.JPG
HPIM3986.JPG (218.24 KiB) Vist 6097 gange

HPIM3988.JPG
HPIM3988.JPG (228.8 KiB) Vist 6096 gange
MVH

Aleks Pedersen
20683360
pedersenaleks@hotmail.com
Caterham 7 1700 SS
Brugeravatar
Aleks
Aktiv bruger
Aktiv bruger
 
Indlæg: 51
Tilmeldt: 28. maj 2009, 08:46
Medlemsnummer: 555

Re: 2012-09-13 Torsdagstur i Trekanten

Indlægaf jkn skrevet 25. sep 2012, 10:07

Hej

Så kan man så sidde her og ærge sig (det gjorde jeg nu allerede i forvejen) over man ikke var med til dette.

Min årsag var planer til anden side. Trods min manglende deltagelse, så vil jeg bare lige give min mening med på vejen, for de gange jeg har været med, der har de været utroligt hyggeligt. Så hermed fra min side, koncepterne for turene er alletiders, så ingen grund til ændring der. Blive endelig ved....

Dog lige en lille bemærkning her fra det vestligste jylland (Esbjerg), så kunne man måske af og til mødes lidt længere mod vest, det vil gøre det nemmere at nå frem (og dermed deltage) på en hverdagsaften:-).


Ha en rigtig god vinter i garagerne rundt omkring og vi ses til et fedt Lotus år, når lyset atter kommer frem...

Mvh. Johnny
Johnny Nielsen

"Lotus Elise:as much fun as the entire French airforce crashing into a fireworks factory" J. Clarkson - And I totally agree.....

Ejer af: Lotus 7 S2 1962, Lotus Elise 1997, Lotus Exige S 2010
Brugeravatar
jkn
Aktiv bruger
Aktiv bruger
 
Indlæg: 71
Tilmeldt: 23. jan 2006, 22:11
Geografisk sted: Varde - ved Esbjerg
Medlemsnummer: 413


Tilbage til Kalender

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 7 gæster