2015-05-10 MG klubben - Orienteringsløb / Picnictur (10 Maj)

Indlæg i dette forum vises på klubbens kalender. Du er velkommen til at reklamere for et arrangement, såfremt du mener det har interesse for klubmedlemmerne. Husk at angive dato/tidspunkt.

2015-05-10 MG klubben - Orienteringsløb / Picnictur (10 Maj)

Indlægaf Kalmar skrevet 11. mar 2015, 23:46

Søndag d 10. maj inviteres du til at deltage i MG klubbens orienteringsløb eller picnictur, afhængig af dit valg. Alle englænderbiler er velkommen uanset årgang.

Inden orienteringsløbet starter får du instruktion, og vi kører efter samme principper som DASU Classic, dvs. efter tulipaner med hjælpetekster, og alle afstande og tider er anført. Virker triptælleren ikke, så brug triptællerne i din navigator, det er tilladt her! Gennemsnitshastigheden er 30 km timen, lyder af lidt – lige til man er kørt forkert!

Løbet starter kl 10.00 fra Havnevej 20, 4230 Skælskør. Denne gang er det et stjerneløb med 3 etaper, som alle udgår fra havnen i Skælskør, hvor der er toiletter mv.

Det er gratis at deltage og kræver ingen forudsætninger. Medbring skriveunderlag, blyant, regnemaskine eller 30 km/time køretidstabel og et ur.

Tilmelding ikke nødvendig – da løbet gennemføres uanset vejret.

På gensyn
MG klubben
V/ Lars Thousig, tlf 24 27 41 83
Brugeravatar
Kalmar
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 236
Tilmeldt: 24. jan 2006, 00:04
Geografisk sted: Stenløse
Medlemsnummer: 466

Re: 2015-05-10 MG klubben - Orienteringsløb / Picnictur (10 Maj)

Indlægaf deepo skrevet 12. mar 2015, 23:03

Til de af jer der ikke lige har en køretidstabel, så har jeg lavet en køretidstabel i Google Spreadsheet, og eksporteret den til Excel format. Men jeg har ikke Excel, så jeg ved ikke om det virker.

Download filen, og pak den ud.
Køretidstabel.zip
(3.89 KiB) Downloadet 903 gange


Her er Køretidstabel på Google Spreadsheet.

/Mogens
Brugeravatar
deepo
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 241
Tilmeldt: 17. apr 2013, 15:51
Geografisk sted: Nibe
Medlemsnummer: 670


Tilbage til Kalender

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster

cron