Top Cars udstilling og køreshow i Ballerup

Indlæg i dette forum vises på klubbens kalender. Du er velkommen til at reklamere for et arrangement, såfremt du mener det har interesse for klubmedlemmerne. Husk at angive dato/tidspunkt.

Top Cars udstilling og køreshow i Ballerup

Indlægaf pboedker skrevet 15. aug 2006, 18:16

Vi har fået følgende invitation fra Ballerup Superarena. Så vidt jeg kan læse det, ønsker de en henvendelse på klubplan.

Så hvis du kunne tænke dig at deltage, må det samtidig betyde at du skal gøre lidt for at samle lidt flere biler sammen, så der kan blive en gruppe ud af det. Og samtidig stå for det begge dage.

Så - en eller anden - grib handsken, og se hvad det kan blive til...


Hej Lotus Klub,

Vi afholder et arrangement lør. - søn. 9. - 10. september på Ballerup Super Arenas P-arealer, hvor vi udstiller spændende biler og lader deltagende klubber sælge køreture til publikum i stil med andre kørearrangementer.

Der kommer 40 Ferrari'er via Peter Rygaard og deres klub, men for at det hele ikke skal gå helt op i Ferrari'er, vil vi gerne have et par andre mærkeklubber med, der har mulighed for at stille op med minimum 10 (vi har plads til mange flere) biler.

I må meget gerne ringe til mig på 51 99 00 53 og høre lidt mere om arrangementet. Gerne hurtigst muligt, også i aften! Hvis I vil være med, koster det ikke noget, og i år beholder I hele indtægten fra køreturen. Vi stiller P-arealer til rådighed til udstilling. Til samenligning koster en Ferrari-tur 350kr for en 328, 500kr. for en Testarossa el. 348, 600kr. for 360 og 1000 for en 430 el. 360 Challenge. Vi forventer blot, at de deltagende biler er der begge dage fra kl.10-17.

Ring til mig,
Mvh Espen Amtrup Projetleder Ballerup Super Arena
Mobil: 51 99 00 53 Tlf. : 70 23 70 60
Website: www.ballerupsuperarena.dk
Peter Bødker
Lotus Europa Special :D
Brugeravatar
pboedker
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 317
Tilmeldt: 19. dec 2005, 02:29
Geografisk sted: Herning
Medlemsnummer: 167

Indlægaf Carsten Howard Steffensen skrevet 16. aug 2006, 03:00

pboedker skrev:Vi har fået følgende invitation fra Ballerup Superarena. Så vidt jeg kan læse det, ønsker de en henvendelse på klubplan.

Så hvis du kunne tænke dig at deltage, må det samtidig betyde at du skal gøre lidt for at samle lidt flere biler sammen, så der kan blive en gruppe ud af det. Og samtidig stå for det begge dage.

Så - en eller anden - grib handsken, og se hvad det kan blive til...


Hej Lotus Klub,

Vi afholder et arrangement lør. - søn. 9. - 10. september på Ballerup Super Arenas P-arealer, hvor vi udstiller spændende biler og lader deltagende klubber sælge køreture til publikum i stil med andre kørearrangementer.

Der kommer 40 Ferrari'er via Peter Rygaard og deres klub, men for at det hele ikke skal gå helt op i Ferrari'er, vil vi gerne have et par andre mærkeklubber med, der har mulighed for at stille op med minimum 10 (vi har plads til mange flere) biler.

I må meget gerne ringe til mig på 51 99 00 53 og høre lidt mere om arrangementet. Gerne hurtigst muligt, også i aften! Hvis I vil være med, koster det ikke noget, og i år beholder I hele indtægten fra køreturen. Vi stiller P-arealer til rådighed til udstilling. Til samenligning koster en Ferrari-tur 350kr for en 328, 500kr. for en Testarossa el. 348, 600kr. for 360 og 1000 for en 430 el. 360 Challenge. Vi forventer blot, at de deltagende biler er der begge dage fra kl.10-17.

Ring til mig,
Mvh Espen Amtrup Projetleder Ballerup Super Arena
Mobil: 51 99 00 53 Tlf. : 70 23 70 60
Website: www.ballerupsuperarena.dk
Det er da en indbydelse der vil noget. Kom så ud af skabet og lad os få det på skinner. Jeg stiller mig gerne til rådighed.
Venlig hilsen
Carsten :P
Brugeravatar
Carsten Howard Steffensen
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 18
Tilmeldt: 8. feb 2006, 02:14
Geografisk sted: Skovlunde

Indlægaf jano skrevet 16. aug 2006, 09:26

Ja, det lyder da helt sikkert spænnende.

Dog havde jeg foretrukket hvis indtjeningen gik til et velgørende formål.

Jeg er tidligere pilot og er dermed måske lidt hysterisk regelrytter, men det der med at tage penge for at køre med folk (uden erhvervskørekort og dermed også potentielt uden forsikring) får mig til at bide lidt i underlæben.
Jano
flyvemaskiner,,, med og uden vinger! ;-)
Brugeravatar
jano
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 407
Tilmeldt: 20. jan 2006, 10:24
Geografisk sted: Bagsværd
Medlemsnummer: 430

Indlægaf Carsten Howard Steffensen skrevet 16. aug 2006, 23:49

Tja, jeg er ikke juridisk kyndig på området, men der bliver kørt en del arrangementer i årets løb, og jeg ved at de færreste har erhvervskort.
Jeg har for øvrigt selv kørt ved flere prøv rally arrangementer, men jeg vil tro at det er på publikums eget ansvar, uden at jeg skal gøre mig klog på det. Mht. velgørende formål, ja så er der da for mig den forskel, at det her er private som stiller deres køretøj til rådighed, og i den forbindelse også selv afholder udgifterne i forbindelse hermed, hvor de fleste andre arrangementer har en vis form for promotion som bagtanke, og dermed sansynligvis en eller anden markedsførings gevinst herved.
Mvh
Carsten
Brugeravatar
Carsten Howard Steffensen
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 18
Tilmeldt: 8. feb 2006, 02:14
Geografisk sted: Skovlunde

Indlægaf Fricke777 skrevet 22. aug 2006, 11:00

Normalt i disse arrangementer underskriver dem der køber en tur en erklæring - som skulle afdække ovenstående.
Brugeravatar
Fricke777
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 7
Tilmeldt: 1. aug 2006, 14:04


Tilbage til Kalender

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster

cron