Charlottenlund Motorclassic 29 Maj 2016

Indlæg i dette forum vises på klubbens kalender. Du er velkommen til at reklamere for et arrangement, såfremt du mener det har interesse for klubmedlemmerne. Husk at angive dato/tidspunkt.

Charlottenlund Motorclassic 29 Maj 2016

Indlægaf redfox skrevet 28. maj 2016, 23:28

Hej alle,
Jeg vil blot orientere om, at der igen i år afholdes Charlotten Motorclassic på Charlottenlund Travbane. Se evt. mere på http://www.charlottenlundmotorclassic.dk.
Der er åbent fra kl. 10:00 - 16:00.
Pris 80,- kr. ved porten. Ved tilmelding er det gratis. Da jeg intet har hørt her i klubregi, kører jeg selv derud.
Jeg regner med, at være der i min Esprit i morgen Søndag kl. ca. 10:30.
Temaet i år er Italia. Men jeg satser da selvfølgelig også på, at der er mange andre spændende køretøjer. Ellers må jeg jo køre hjem igen og hente mit italienske køretøj ;)
Det kunne være sjovt at møde nogle af jer derude i morgen.

Vi ses derude!
Jacques.
Brugeravatar
redfox
Aktiv bruger
Aktiv bruger
 
Indlæg: 77
Tilmeldt: 15. aug 2013, 19:35
Geografisk sted: København
Medlemsnummer: 663

Re: Charlottenlund Motorclassic 29 Maj 2016

Indlægaf redfox skrevet 11. jul 2016, 21:33

Nå, her kommer en lille tilbagemelding på arrangementet.
Jeg mødtes med Gert i hans Esprit, så sammen kørte 2 Esprit'er til banen, hvor vi blev vinket ind, kvit og frit. Vi kørte laaaangsomt rundt på banen, og blev vinket ind til en i den grad glimrende plads i gruset oppe foran restauranten, så vi var fri for støv og direkte sol.
Bilerne blev lynpudset, skilte med diverse oplysninger sat i forruderne, og resten af dagen kunne vi blot være vidner til en sand stime af interesserede mennesker, som beundrede Englands bedste.
Søren Sögreni dukkede heldigvis også op i sin Esprit. Så var vi tre ;)
Det er jo meget sjovt, når man ellers er vidne til, at Ferrari, Lamborghini, maserati, jaguar, detomaso og andre trækker publikummer, at man i dén grad har fået øjnene op for Colin Chapmans automobile sportsvogns anstrengelser.
Der var mange spørgsmål fra tilskuerne, og selv havde vi en del til andre udstillere.
Vejret var fantastisk, drinks'ene kolde, pigerne smukke, og efter 4 timers tid, gik turen hjemad, med bulder fra orgelpiperne, og med behørig "overvågning" af en flok tilskuere ;)
Alt i alt en rigtig god dag, kostede ikke en krone, og var tid vel brugt, både for vores egen skyld, men også for det stolte Lotus mærke, som får alt for lidt opmærksomhed herhjemme.

Hvis vejret er godt på dagen, er det absolut et arrangement, som kan anbefales. Der er altid meget spændende at se på og interessante mennesker at tale med, som f.eks. forfatteren til bogen om Volvo P1800 sportsvognene, som vi fik en sludder med, og naturligvis købte jeg hans bog om den lækre bil ;)

Vi ses til næste år, hvis sol og vind står rigtigt.
Jacques, Gert og Søren.
Brugeravatar
redfox
Aktiv bruger
Aktiv bruger
 
Indlæg: 77
Tilmeldt: 15. aug 2013, 19:35
Geografisk sted: København
Medlemsnummer: 663


Tilbage til Kalender

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 1 gæst