Trackdayklubben - 16 events i 2018

Indlæg i dette forum vises på klubbens kalender. Du er velkommen til at reklamere for et arrangement, såfremt du mener det har interesse for klubmedlemmerne. Husk at angive dato/tidspunkt.

Trackdayklubben - 16 events i 2018

Indlægaf jepperimmen1 skrevet 4. jun 2018, 15:54

Hvis man gerne vil mere banekørsel end arrangementerne her i klubben, så er http://www.trackdayklubben.dk bedste bud. Det er Danmarks største arrangør med 16 events i 2018 på fire forskellige baner og der er top styr på sikkerheden. De bedste instruktører som John Nielsen, Tommy Schröter, Lasse Sørensen, Michelle Gatting, Morten Dons, Kasper H. Jensen m.fl. er fast inventer og der er fuld forplejning. Events afvikles som køretekniske kurser på lukket bane med instruktion, så din almindelige bilforsikring bør dække.

Jeg har lige meldt mig ind i Lotus klubben - overvejer Exige - og så vidt jeg kan se er det OK med denne type indlæg i alles interesse. Ellers må administrator jo slette ;-)
Jeppe Rimmen
Exige S 2014
www.Trackdayklubben.dk
Brugeravatar
jepperimmen1
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 22. jun 2016, 18:44
Geografisk sted: Horsens
Medlemsnummer: 786

Re: Trackdayklubben - 16 events i 2018

Indlægaf Anders Holm Nielsen skrevet 5. jun 2018, 09:28

Velkommen Jeppe!

Fint opslag! De fleste i klubben er vilde med at køre på bane, da det er det eneste sted en Lotus kan strække ben forsvarligt :D


Mvh
Anders
Brugeravatar
Anders Holm Nielsen
Hyppig bruger
Hyppig bruger
 
Indlæg: 127
Tilmeldt: 15. maj 2006, 11:11
Geografisk sted: Fredericia, Taulov
Medlemsnummer: 109


Tilbage til Kalender

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 3 gæster