LKD VÅGNER AF CORONA DVALEN.....

Indlæg i dette forum vises på klubbens kalender. Du er velkommen til at reklamere for et arrangement, såfremt du mener det har interesse for klubmedlemmerne. Husk at angive dato/tidspunkt.

LKD VÅGNER AF CORONA DVALEN.....

Indlægaf Kim.Poulsen skrevet 21. apr 2021, 01:03

Hej alle Medlemmer og forumbrugere!

Den 21. april 2021, giver regeringens genåbning mulighed for at forsamles 10 personer indendørs og 50 personer udendørs.
Dette giver os mulighed til at starte sæson 2021 for Lotus Klub Danmark!
Planen er at vi starter med arrangementer som tirsdagstur og andre udendørs ting.
Når vi når længere frem og vi kan være flere indendørs, vil vi indkalde til Generalforsamling m.m
Vedrørende køreteknik på Sturup, er vi stadig underlagt regler der kræver karantæne ved hjemkomst. Derfor udsætter vi dette til en senere lejlighed.
Planen er stadig at afholde Sturup og Jyllandsringen når det bliver muligt. Mere om dette efter bestyrelsesmødet der afholdes den 1 maj.

Glæder mig til vi ses igen!

/Kim
Brugeravatar
Kim.Poulsen
Administrator
Administrator
 
Indlæg: 846
Tilmeldt: 11. jun 2007, 00:59
Geografisk sted: Birkerød
Medlemsnummer: 492

Re: LKD VÅGNER AF CORONA DVALEN.....

Indlægaf stonor skrevet 30. apr 2021, 21:22

Når det p.t. ikke er muligt at komme på Sturup Kr. himmelfarts dag, hvad så med at arrangerer en ny "4-færge tur" i det nordsjællandske. Kræver ikke megen planlægning og koster ikke klubben noget, og vi har jo en guide som måske har lyst til at køre turen igen :?
stonor
 

Re: LKD VÅGNER AF CORONA DVALEN.....

Indlægaf Kim.Poulsen skrevet 1. maj 2021, 00:15

Godt indspark Bo

Til orientering holder vi Bestyrelsesmøde her hos mig i morgen lørdag. Her er første prioritet arrangementer, arrangementer og arrangementer!
Det ser godt ud til at vi kan komme i gang medio maj, som jeg ser det!

Jeg kontakter dig søndag Bo, så ved jeg mere!

God bededagsferie!

/Kim
Brugeravatar
Kim.Poulsen
Administrator
Administrator
 
Indlæg: 846
Tilmeldt: 11. jun 2007, 00:59
Geografisk sted: Birkerød
Medlemsnummer: 492

Re: LKD VÅGNER AF CORONA DVALEN.....

Indlægaf Henrik Flensburg skrevet 3. maj 2021, 00:30

Hej Bo
Det kan vi nemt finde ud af evt. søndag den 23 maj (Pinsedag) fra kl. 10:00 så er vi så langt i maj hvor man kan håbe på at vejret er blevet 7'er vejr

mvh Henrik
Brugeravatar
Henrik Flensburg
Hyppig bruger
Hyppig bruger
 
Indlæg: 158
Tilmeldt: 6. apr 2014, 11:52
Geografisk sted: Gentofte
Medlemsnummer: 683


Tilbage til Kalender

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster

cron