Minitræf nummer 2, Søndag den 22' august 2021.

Indlæg i dette forum vises på klubbens kalender. Du er velkommen til at reklamere for et arrangement, såfremt du mener det har interesse for klubmedlemmerne. Husk at angive dato/tidspunkt.

Minitræf nummer 2, Søndag den 22' august 2021.

Indlægaf redfox skrevet 16. aug 2021, 00:22

Hej alle medlemmer,

Så er der igen mulighed for, at komme med til et af de nye mintræf - ganske uforpligtende. Det var sidste gang oppe på den fantastiske Tisvildeleje Strand, med fuld havudsigt, og kig mod Falkenberg. Der var fin tilslutning, både fra eksisterende og nye medlemmer. Vi grillede og snakkede på kryds og tværs i ca. 1½ time, indtil Vor Herre besluttede sig for, at vi skulle køre hjem (regn). En stor tak til de som mødte op.

Denne gang bliver det, søndag den 22' august 2021 oppe ved kanten af naturskønne Esrum sø med myg og det hele, så lange bukser anbefales ;) Man kan jo tage en campingstol med, hvis man bliver træt af alle de "sandfærdige" historier.

Hvis man kommer nordfra, fra Esbønderup, kører man ad Frederiksværkvej mod Fredensborg, Den bliver til Esrumvej, og så til højre ad Esrum Søvej. Knap. 1 km fremme, ligger pladsen på højre side, ved søbreden i skoven.
Vi har nogle gange været der på tirsdagstur.
Kig efter vores klubflag ved pladsen.

Hvis man kommer sydfra, fra Fredensborg, kører man ud ad Endrupvej, til højre ad Esrum Søvej, og ca. 2-2,5 km ude, efter nummer 30, ser man den lille plads på venstre side i skoven.
Kig efter vores klubflag ved pladsen.

Jeg tager en minigrill med, og tænder den denne gang KLOKKEN 17:00!!! Så kan vi nå at snakke at sparke dæk, og igen fortælle flere næsten sandfærdige historier om hvor urimeligt hurtigt vi kører i vores Lotus sportsvogne, og komme hjem i ordentlig tid, for hvem kører dog den direkte vej, når man kører i Lotus?

Man kan som sidst, selv tage mad og diverse med, som man så kan lægge på grillen, hvis man har lyst til dette.
Som noget nyt, tager jeg også en ramme sodavand med. Og måske nogle croissant'er.

Til de som er nye i Lotus Klub Danmark, tager jeg også nogle af vores jubilæumskrus med, som man så kan få udleveret. Det er ganske gratis.

Lige et men: pas på når man kører ud på vejen igen, da der er bakket og det kan være svært at se sig ordentligt for. Der er jo en hel del hurtige køretøjer i området (Lotus forstås).

Tilmelding er ikke nødvendigt. Det er som sidst gratis at deltage. Men man må da gerne skrive her i opslaget, hvis man deltager. Ring gerne til din nærmeste Lotus-ven, så han eller hun også kan deltage, hvis de ikke lige har været forbi her på siden, i et stykke tid.

Hvis det bare er gråvejr og måske lidt regn, kommer jeg og stiller op; hvis det høvler ned, bliver jeg hjemme og ser lidt på den nye Lotus Emira.

Vel mødt!
Jacques
Brugeravatar
redfox
Aktiv bruger
Aktiv bruger
 
Indlæg: 77
Tilmeldt: 15. aug 2013, 19:35
Geografisk sted: København
Medlemsnummer: 663

Re: Minitræf nummer 2, Søndag den 22' august 2021.

Indlægaf Joachim M skrevet 17. aug 2021, 09:54

Jeg ankommer med "Carmen" på søndag, hvis vejret tillader det. Godt initiativ! :D
Brugeravatar
Joachim M
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 5
Tilmeldt: 21. jun 2019, 11:46
Geografisk sted: Bagsværd
Medlemsnummer: 802

Re: Minitræf nummer 2, Søndag den 22' august 2021.

Indlægaf Henrik Flensburg skrevet 22. aug 2021, 14:41

Planlægger at kommer forbi
mvh Henrik Flensburg
Brugeravatar
Henrik Flensburg
Hyppig bruger
Hyppig bruger
 
Indlæg: 158
Tilmeldt: 6. apr 2014, 11:52
Geografisk sted: Gentofte
Medlemsnummer: 683

Re: Minitræf nummer 2, Søndag den 22' august 2021.

Indlægaf mio skrevet 22. aug 2021, 16:42

Vi kommer også forbi
Brugeravatar
mio
Aktiv bruger
Aktiv bruger
 
Indlæg: 65
Tilmeldt: 26. jan 2006, 10:45
Geografisk sted: København
Medlemsnummer: 90

Re: Minitræf nummer 2, Søndag den 22' august 2021.

Indlægaf jano skrevet 22. aug 2021, 17:40

Vi kommer også forbi
Jano
flyvemaskiner,,, med og uden vinger! ;-)
Brugeravatar
jano
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 407
Tilmeldt: 20. jan 2006, 10:24
Geografisk sted: Bagsværd
Medlemsnummer: 430

Re: Minitræf nummer 2, Søndag den 22' august 2021.

Indlægaf Erik skrevet 23. aug 2021, 16:23

Hej
Tak for sidst i Tisvilde, rigtigt fint arrangement. Jeg kunne desværre ikke i går. Men kommer gerne til fremtidige lignende arrangementer.
Hilsen
Erik
Brugeravatar
Erik
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 269
Tilmeldt: 20. jan 2006, 17:46
Geografisk sted: Charlottenlund
Medlemsnummer: 104


Tilbage til Kalender

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster