Minitræf Søndag den 12 Juni 2022.

Indlæg i dette forum vises på klubbens kalender. Du er velkommen til at reklamere for et arrangement, såfremt du mener det har interesse for klubmedlemmerne. Husk at angive dato/tidspunkt.

Minitræf Søndag den 12 Juni 2022.

Indlægaf redfox skrevet 10. jun 2022, 20:15

Hej alle,

Nå, men min Esprit er lige pillet lidt fra hinanden til service, så jeg håber at få den klar til på søndag den 12' Juni 2022, hvor jeg afholder et minitræf, også kaldet pop-up-træf igen.
Denne gang er det i Dragør på Amager, ude ved Dragørfortet, nærmere bestemt på parkeringspladsen foran fortet, og parkeringspladsen ligger så på vejen "Prins Knuds Dæmning" 2791 Dragør, lige i kanten af de store græsarealer foran Dragørfortet.

Jeg vil være at finde dér fra kl. 18 og 1-1½ time frem. Jeg medbringer nogle forfriskninger til gratis afbenyttelse. Kom ud og kør en tur med et mål, og få en hyggelig Lotus snak, eller hvad vi nu finder på.
Der er sikkert nogle som har skruet i vinterens løb, og som gerne vil dele deres fornøjelse over dette med os andre.

Nå, men som vanligt er der aflysning, hvis vejret er dårligt. Ellers er jeg der. Kig efter Lotus Klub Danmark flaget.
Vel mødt!

Jacques
Brugeravatar
redfox
Aktiv bruger
Aktiv bruger
 
Indlæg: 77
Tilmeldt: 15. aug 2013, 19:35
Geografisk sted: København
Medlemsnummer: 663

Re: Minitræf Søndag den 12 Juni 2022.

Indlægaf redfox skrevet 12. jun 2022, 16:09

AFLYST!!!

Det lyner, tordner og regner, så det tager vi en anden dag ;)
Jeg skriver i en ny tråd.

M.v.h.
Jacques
Brugeravatar
redfox
Aktiv bruger
Aktiv bruger
 
Indlæg: 77
Tilmeldt: 15. aug 2013, 19:35
Geografisk sted: København
Medlemsnummer: 663


Tilbage til Kalender

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 5 gæster