Når det ikke er så presserende og du alligevel skal have toppen af, er det værd at overveje, om du skulle få KiwiRog til at lave en KR1 top til bilen. Du kan se Rogers arbejde på hans hjemmeside
http://www.sabre-heads.co.uk/Altså vente med at skifte toppakning, til du har fået en ny top hjem, som kan monteres. Så sparer du også en evt. planing af den eksisterende top.
Suppler med et sæt 135-knaster efter temperament.
Af yderligere modifikationer er det værd at overveje en PRRT, som stabiliserer temperaturen i motoren, så kuldechoks undgåes. Så minimerer du chancen for fremtidige HGFs.
Du kan også overveje om den nye toppakning skal suppleres af den reviderede og kraftigere oil rail, som muliggør bedre tilspænding af toppen. Det skal du nok selv researche lidt på, om det er pengene værd for dig.
Rimmerbros i UK har et kit, som indeholder alt hvad du skal bruge.
Hvis du skal have en top fabrikeret, kan Roger også levere de rigtige stumper.
Mvh
Søren